Onsdagsridning!

Har ridit liten söt idag, men det var så tråkigt underlag så vi kunde mest bara skritta. Jobbade därför lite som tidigare att få honom att gå fram för skänkeln och reagera lite snabbare. Tyckte att jag fick lite kläm på det, men jag vet av erfarenhet att när jag tycker att det är bra, då blir det hundra gånger bättre när Rid-Hitler eller Coach H står på sidan om och dirigerar. Förstås. Ska försöka att komma ihåg kamera till nästa gång, så jag får visa upp honom.

Vet inte riktigt hur jag ska göra med träningen, vart jag skall träna och så. Det står mellan Hälsohuset och Simhallen i Timrå, det sistnämnda mest för att simning skulle vara så bra för min kropp. På hälsohuset har jag åtminstone två som draghjälp, Sessan och en gammal bekanting från hockeyn. Hänger dock lite på Jonny, hur han känner, för jag tänker dra med mig honom också. På simhallen är det dock lite billigare, men är det värt det i längden?

Ska diskutera detta vidare.


Kommentarer
c..

Eftersom jag är helt partisk så säger jag ju Hälsohuset!! För då kan jag få utlopp för lite av min hitler sida och jaga dig !! En av min få glädje ämnen här i livet..puss!

2010-11-03 @ 14:45:41
URL: http://fashionforoldies.zoomin.se
Hanna

Köp ett träningskort på stället som gör dig mest motiverad att gå till =)



På måndag börjar mitt hårda liv. Ensam med barnen i sex veckor (förutom helgerna) Bara cykeln som gäller och kolhydrat nerdragning...

2010-11-04 @ 17:06:03
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Hanna

Gör de =) Patrik är ju borta hela veckorna, kan du inte komma på en av mina långledigheter?

2010-11-09 @ 09:42:58
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0