Hur man muntrar upp sig själv? By shopping!

Tänker fortsätta med det jag höll på med igår natt, nämligen det om att jag hade försökt att dränka mina sorger under gårdagen. En sorg som inte var så påtaglig, men ändå god nog att skylla på när jag och Jonny var på Bauhaus, MediaMarkt, Hööks, Birsta City och slutligen IKEA för att kika på lite smått och gott. 

Behöver jag säga att kontokortet gick varmt i kortterminalerna på respektive affär? 

Hittade inget som föll mig i smaken på Hööks, men däremot en hel del på Kappahl där jag shoppade loss ordentligt. Har inga tröjor alls att ta på mig och de jag har är fula, slitna och väldigt tråkiga så jag kände att det var dags att ta itu med det nu. Till veckan skall jag rensa ur min garderob fullständigt och kasta alla kläder som jag sparat till den gång  när jag har gått ner i vikt, eller som jag aldrig använder av andra orsaker för att jag kanske kommer att använda dem, någon gång. 

Detta stoppades bland annat ned i shoppingbagen:





Även en till tröja som jag inte hittade någon bild på, men jag är nöjd med de inköp jag gjorde under gårdagen. På IKEA shoppade vi bara lite sängkläder, men ack vad nöjd jag kände mig (trots det höga priset).





Det randiga täcket är  själva verker mer mörkt med mer intensiva toner. Likielike!



Kommentarer
sessan

Shopping är som balsam för själen .. A girl can never have to many shoes..A shopoholic ..

Ähh det är underbart att få shoppa ju!!!!!

2010-09-11 @ 18:39:44
URL: http://fashionforoldies.zoomin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0