Underlig känsla

Mina reaktioner efter valresultatet (det slutgiltiga kommer idag?) var förstås blandade. Mitt parti gjorde en historisk förbättring med sina 7,2% och det är jag förstås väldigt nöjd över. Tycker att det här ska bli spännande att se, om Mp spelar sina kort rätt och hur SD kommer att påverka Sveriges invandringspolitik. En sak är dock säkert, att det finns en hel del okunniga clowner i SD.

Nåja. Spännande, spännande.


*~~*~~*~~*~~*


Har snart gått två veckor sedan Moro galopperade iväg till hästhimlen och det känns... konstigt. Åker till stallet för att rida Bella så ofta jag kan, väntar mig då alltid att han ska möta mig i hagen. Trots att jag vet att han inte finns kvar i det här livet längre. Besynnerligt. Det är svårt att förklara varför det känns så, men minnena gör antagligen att han alltid kommer att finnas med mig på ett eller ett annat sätt. Kan inte föreställa mig att han inte finns längre, men det gör mig inte ledsen, snarare glad över att han varken har ont eller mår dåligt. Han finns med mig, oavsett och jag saknar honom alltid när jag åker till stallet. 

   

                    



Men så har jag Bellabus också, hon hjälper mig på många sätt att ta mig igenom detta. 







Foto:
Överste Morr



Kommentarer
josefine freéd

Dendär Bella ser trevlig ut! :-)

2010-10-15 @ 18:40:16
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0