Vad inspirerar dig?

Funderade idag på det här med att börja träna, har fått förfrågningar från flera håll och någon gång vill jag tacka ja och känna mig inspirerad. Inte bara för stunden, utan varje gång jag skall åka och träna. Jag vill liksom inte känna ena dagen att jag är så väldigt peppad och inspirerad, och nästa dag bara känna det som ett enormt tråkigt måste.  

Min tid på vårdcentralen i mitten av oktober skall bland annat gå till att gå igenom detta. Om jag mår bättre och är mer jämn i humöret kanske jag skulle klara av att motivera mig tillräckligt länge för att komma igång med träningen som jag vet skulle göra min hälsa så gott. Försöker med små steg att själv ta mig igenom det här, men hjälp, det är något jag lärt mig att alla behöver i olika stadier i livet. 

Nu är det snart time för IDOL 2010.    



Kommentarer
Morr

Detta inspirerar mig: http://img2.timeinc.net/people/i/2008/stylewatch/blog/080428/kim_kardashian_300x400.jpg



Fast ja, uppenbarligen inte tillräckligt. ;)

2010-09-28 @ 21:41:06
Josefine L

Inspirerar hon dig? Menar du att Kardashian springer till pizzerian var och varanna dag för en kebabtallrik? Mja, då är du på god väg att uppnå det du vill ;)

2010-09-28 @ 23:13:55
URL: http://strindlund.blogg.se/
Anonym

Inspirerar till att börja träna!

2010-09-29 @ 01:03:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0