Uppdatering

Vet att det var länge sedan igen nu... Tänkte bara skriva en kort uppdatering om att jag börjar lära känna Le Blom nu, hon är härlig. Dock så annorlunda mot mina tidigare hästar och jag är ovan - vänder på en femöring men jag har hittat balansen ganska bra. Fortsätter att rida i paddock mest, vågar inte ge mig ut efter vägarna nu när timmerbilarna går varm där ute (är nog mest en bortförklaring från mig, men en skön och giltig sådan). Önskar jag hade stallplats i Bergeforsen, allt vore mycket lättare då. Idag var det sommarvärme i solen och det var i princip vindstilla ute i Sundet för en gångs skull. Blomman fick gå ut utan täcke under varmaste perioden, nu är ett tunnare täcke framtaget. Är så varm under täcket.



Kommentarer
åsa

längesen var de.. Helt rätt att hålla sig från vägarna.. bra att du rider i paddocken å hittar din balans.. Jo som sagt hon kan vända på en femöring men bara ben om hela tiden å fokusera henne så lägger hon av med de sen..Ha de gott.. saknar mitt hjärta.. kanske kommer upp å hälsar på snart

2011-04-05 @ 10:58:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0