En snäll hyresvärd är en bra hyresvärd

Åhh vad jag tycker om min hyresvärd! I morgon ska vi rida ut tillsammans och det ska bli så roligt! Tänk att hästar förenar så många olika åldersgrupper med varandra. Förvisso något som inte heller var något nytt, eftersom vi i skaran tre var i åldern 20+, 30+ och 40+ som hade trevligt med varandra när vi alla hade/red hästar i samma stall. Nåja, trettioplussaren tror jag är en plussare nu och var inte . I vilket fall som helst så trivs jag så bra med stallägare och kompani. Lugn, naturlig och oerhört snäll att ha att göra med.

5 av 5 Larsson's på det!



Kommentarer
jossan

Vart hamnade ni tillslut? :)

2011-02-27 @ 07:36:09
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0