Hästtransportfundering.

Alltså suck. Har insett nästa problem och det är att jag kommer att vara i behov av ett hästsläp när jag inte står i närheten av Timrå Hästsportförening. Vill åka in och träna åtminstone fyra gånger i månaden och ska jag hyra transport alla gångerna så kommer det att sluta på åtminstone 1200 spänn. Känner att det är oerhört mycket pengar extra för en fattiglapp som mig. Sommartid är jag dock inte i samma behov som vintertid, men det är ändå en massa penger extra för en massa krångel. Det lättaste vore att bara rida till träningen.

Funderade på en "Lyxfällan"-varning och köpa en ny transport på avbetalning eftersom månadskostnaden blir mycket lägre. I längden kommer det dock att kosta mycket mer i ränta och jag vet inte med säkerhet hur det kommer att se ut längre fram i framtiden. Måste lösa det på något sätt helt enkelt, får se hur det blir.

Den...



Eller...



...Den kanske?



Kommentarer
c...

Ursäkta lite men bilen då.. vad får du dra???

2011-02-13 @ 22:49:37
URL: http://fashionforoldies.blogspot.com/
josefine m. ridtravaren Bellie

Måste du ha en värsting då? .. Jag köpte min lilla enhästars för 3 papp.. Bara för att ha nånting att köra henne i. Bättre än inget ;D

2011-02-14 @ 07:47:56
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0