Josefine? Nattuggla? Egentligen inte...

Jaha, då har jag varit vaken inatt istället för att sova i min varma sköna (ensamma) säng. Jonny är på jobbet och precis som vanligt när jag antingen mår lite halvkasst eller det är något på gång så har jag oerhört svårt att sova utan att han ligger på sidan om mig. Har använt tiden till att plugga lite och tänkte snart lägga mig i sängen, ska försöka att kliva upp vid 11-12 så att jag får någon möjlighet att vända på dygnet.

Det är dock minus 27 grader ute nu, så jag har dessutom sett till att elda lite så att det är varmt här. Fy Fabian om jag somnat och klivit upp i ett iskall hus när jag vaknat. Nu är det åtminstone skönt inne, men eftersom det är så kallt så finns det risk att huset kyls ned ganska omgående. Brrr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0