Kunglig middag hos prinsens gammelmormor

Idag blev vi bjuden på en underbar middag hos min farmor och farfar. Farmor hade gjort plommonspäckad fläskkarré, kokt potatis, sallad, svampomelett och en brun sås till det. Det smakte mint, mums. Särskilt när vi denna vecka får äta fattigmansmat för att jag fortfarande inte har fått några pengar. Är verkligen bitter över det. Får jag inget besked i morgon från CSN så ringer jag ytterligare en gång för att tjata. Har verkligen ingen lust att att leva så här längre.

Vill rida, träna, utvecklas.

*~~*~~*~~*~~*

Ja till negativa provsvar om kvarka på Timrå Hästsportförening
Nej till CSN's usla hantering av min ansökan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0