Må hon leva uti hundrade år

Nu skulle jag egentligen befunnit mig i Petersvik, Oxelösund hos min bästaste bästa vän som fyllt år och har kalas ikväll. Dessvärre har jag haft trubbel med utbetalningar som inte kommit när de ska och oväntade utgifter så jag har inte ens kunnat köpa biljett. Det är tråkigt när man inte ens kan köpa den mat man vill bara för att kontot gapar tomt. Usch. Usch. Usch. Jag ville så gärna åka dit, särskilt eftersom vi inte träffas så ofta som jag skulle vilja. Önskar att det kunde gå billiga lågprisflyg ned till Skavsta, dels är resetiden så jobbig med tåg och dels så brukar det kunna vara ganska dyrt också. Särskilt när man inte är ute i tid.


Lovar dock att jag ska gottgöra dig, Hanna! Förlåt mig och GRATTIS!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0