ÄNTLIGEN!

Ok, jag vet att mitt upprepande om stallplats börjar att bli lite uttjatat vid den här tidpunkten, men det är ändå en viktig pusselbit om jag skall få det här att fungera. NU har jag hittat den pusselbiten och skall förhoppningsvis slippa att tjata om detta. Nu vintertid finns inte de allra bästa ridvägarna att tillgå, men å andra sidan är det fint efter vägen som man kan rida på åt olika håll. Trafiken är inte så tung där den här tiden heller, det är väl endast plogbilen man får se upp för.

+ Ridsällskap
+ Bra rutiner
+ Vettigt folk
+ Fint, mindre stall
+ Tävlingshästar
+ Paddock (får dock vänta tills det försvunnit först om jag inte vill handskotta)
+ Ok med ridvägar
+ Inne nattetid, sommartid

Minus på listan tänker jag inte rabbla nu, får stå ut med det helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0