Small update

Jaa, jag vet att jag är dålig på att blogga och även om ni inte är så många som följer mig och Blomman så är ni ju ändå några som gör det. Det har inte hänt så mycket på sistone eftersom det är uppehåll på hoppträningarna och det bara hålls sporadiskt. I morgon eftermiddag/kväll har det varit prat om träning för Eva och jag hoppas att det blir av eftersom det var länge sedan nu. Blomman har förvisso vilat i några dagar eftersom jag varit på Kolmården med min man och hans barn, men jag har hunnit rida henne ett par gånger innan dess. Dessutom är hon i så bra form att det inte blir några problem, särskilt inte när det är så låga höjder som vi faktiskt hoppar.

Min tanke är att jag måste börja tuffa till mig och det känns bra, jag har en sadel som ger fantastiskt stöd  och en häst som älskar att hoppa. Det är dags att börja hoppa mer än två hinder i följd och på längre avstånd än ett galoppsprång, när man kommer på en sådan kombination kan man inte direkt ångra sig och det har bara varit och bita i det sura äpplet - som med facit i hand smakat som en ljuv sommardag. Jo, en ljuv sommardag smakar färska jordgubbar eller vattenmelon och det är riktigt härligt.

Vi jobbar på, sakta men säkert.



Kommentarer
Pulan

Det är bra Josefin...jobba på och försök komma upp på lite högre höjder...jag läser med spänning i din blogg. Det är alltid kul att följa med dom man känner på deras hästresa. =)

2011-07-07 @ 14:10:05
URL: http://ww.redneckfarm.se
josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Ja man får kika runt på klubbarnas sidor liksom :-) Har alla som bokmärken längst upp vid adressfältet så blir de lätt att klicka in mig på dom bara =)

2011-07-12 @ 09:22:05
URL: http://minfux.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0