Midsommar 2011

Vi har haft en underbart trevlig midsommarhelg med min älskade barndsomvän Hanna, hennes man Patrik och deras söta barn. Om jag någonsin får barn så önskar jag att de eller det är lika söta som som familjen Gralbergs. Hanna som i torsdags följde med mig till stallet ville rida och så blev det, både Blomman och Hanna skötte sig fint. Hon har ridit ett par gånger innan sommaren men innan dess var det nog tio år sedan på hästryggen och det syntes inte. Visst att det finns finlir att slipa på och att hon satt som en kratta i min nya sadel, men den balansen och den positiva attityden kan hon utvecklas snabbt. Ja och jo, hon hoppade några skutt och hon var som gjord för Blomman. Har sagt det hela tiden att det är hennes typ av häst och att de skulle trivas bra tillsammans, de tyckte att det var lika roligt båda två. Jag med för den delen, duktiga tjejer som fick mycket beröm.

Ska berätta mer om min nya sadel en annan gång, nu måste jag sova. I morgon står det studier och ridning på schemat.



Kommentarer
Hanna

Jag tycker om beröm! Hihi

2011-06-29 @ 18:19:12
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0