Kommentar på kommentar

Känns som att jag vill kommentera några kommentarer som inkommit de senaste dagarna.

Avsittningen som skedde igår var inget annat än ren otur. Blomman skvätte till och hade det inte varit snö där i diket hade varken hon eller jag tappat balansen. Inte på samma sätt i alla fall eftersom Blommans reaktion var: Shit, här sjönk man ju igenom! Och kastade sig snabbt bakåt för att undkomma det som förbryllade henne, det var faktiskt som att hon hade väntat sig att man åtminstone skulle kunna ta sig fram på ett hyggligt sätt där och istället försvann hon. Det har aldrig varit några problem med henne, bara mitt dumma psyke som ska fundera så jäkla mycket. Sen kan det förstås låta mer än vad det är i bloggen eftersom jag är expert på att överdriva saker och ting när jag uttrycker mig skriftligt. Skrittade på lång tygel och brydde mig inte om att det kom bilar egentligen, hon hade inte reagerat förr så varför skulle hon göra det nu? Dom kom det där guppet ganska lägligt och bilen gav ifrån sig ett högt och plötsligt ljud. Om diket hade varit synligt (tror det är halvdjupt) så tror jag inte att hon hade bedömt det annorlunda.

Hon är väldigt härlig och det bara värker i kroppen för mig över att vi ska komma igång!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0