Solig söndag - solstrålar i sundet?

Igår var ingen bra dag, mådde verkligen pyton. Idag känns det bättre. Ska snart åka ut till sundet för att pyssla och rida, igår blev det inget av det eftersom jag kände att min hjärna inte var tillräckligt fit. Bestämde mig för att skippa ridningen eftersom jag vet av erfarenhet hur det brukar kunna bli när jag inte är på humör - inte bra. Pratade lite med Morr som intygade att jag inte behövde ha dåligt samvete över det och att det bara är bra att ta det piano första veckorna, särskilt om jag inte mår helt bra.

Värre blir det nu till veckan också då hon kommer att bli ståendes åtminstone 3 dagar då jag arbetar. Pratade med Å som bekräftade att det inte var några problem att hon fick vila då och då eftersom hon, tvärtemot Moro, mår bra av att vila ibland. Det som dock stör mig är att jag har bokat in mig med Eva Hägglund och hennes pantertantgrupp som rider varannan fredag. Vill då gärna rida lite mer kontenuerligt under veckan, men det får bli som det blir eftersom det dessutom bara varit undantag med arbete på HL de här två veckorna som varit.

Men Å sa samma sak här, att det faktiskt inte spelar så stor roll om hon vilat innan träning. Det gäller då bara att värma upp riktigt, vilket inte är några problem tillsammans med Eva som inte bara kör på! Gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0