BILDBOMB, inte bildstorm...

Här kommer några bilder från lördagens "ridtur":


Fosse ligger, uppenbarligen ingen ridbild.



"Det är bäst jag sträcker på mig om du skall ta kort" , Lång tygel.


 

Värmland, i egen hög person. Och mina uppenbarligt fejkade Dior-brillor från Thailand.



Hovar, samt Värmland på Moro!

 

Snygga, snygga!



Hej och hå! + Flumm.

 

Vackra Moro, mindre vackra Josefine!

 

Snygg, men smånaffsad i halsen = Ser ojämn ut. + Samma som ovan (?!)

 
Trav, med TrollMin till vänster.



Vacker Vacker, och snobb till höger!

 

Ett exempel på riktigt dåligt skänkelläge.. SUCK!




Tre S: Sko, Spindel, Skugga.
   

Som ni ser på bilden med ytterst dåligt skänkelläge så är det ett typiskt drag hos mig som förekommer allt för ofta. Skulle behöva komma tillbaka i sadeln, med lår och vad, med hälar i backen för att komma till rätta. En olat som jag måste bli av med, längtar därför tills träning så att någon kan tjata på mig om detta. Jag drar upp skänklarna när jag vill att Moro (eller annan häst) skall gå på mer framåt. Blir inte alls samma sak då jag rider ute eftersom Moro blir mer pigg då, det ojämna och dåliga underlaget gör inte "träning" rättvis och då vill jag inte "kräva" något heller. Han kan då sega på lite extra..

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej.

Vad härligt det ser ut. Moro ser verkligen jättefin ut. Han är en riktigt snygging.

Kram Gabbi

2009-04-25 @ 12:26:28
URL: http://gabriellablom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0