Min sömnighet tär på kvalitetstiden!

Suck, jag blir så fruktansvärt leds på att vara trött hela tiden. Våren är som sagt allra värst då det är pollen i luften, och idag blev det ingen ridning heller på grund av detta. Också på grund av att det blåst storm i natt och hästarna i vanlig ordning stod ute, så idag fick de komma in tre-fyra timmar och bara ta det lugnt. Jag tror det var uppskattat, trots att det var soligt ute och medelmåttig vind. Det blåste dock kallt så jag tycker att de gott kunde få komma in, även om både Moro och Fossil slappnar av och lägger sig ner och vilar.

Har aldrig sett detta själv, men när jag kom ut i förmiddags så låg båda två utslagna, Fossil som om han vore död och Moro låg en bit bort och blundade. Det såg så mysigt ut! Efter en stund klev Fossil ut och gick fram till Moro och började puffa på honom, när han inte klev upp så tog Fossil tag i flärpen på Moros grimma och började att dra i den.

Fossil fick dock inte vila idag, jag och Jennifer var ute och körde honom och det gick riktigt bra.. Bilarna börjar att bli lite mer skrämmande och så, men han ser så glad och sprallig ut när vi är ute och kör honom. Det var trevligt!

I morgon planerar jag att rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0