Bloggar jag läser: Del 1.

De få bloggar jag läser brukar räkna upp vilka bloggar de i sin tur läser. Så jag tänkte göra samma sak. Fast jag har inget direkt att skryta med, om man nu vill göra det, mer än att jag läser en otroligt duktig makeup-artist´s blogg då och då. Det närmaste jag kan komma Blondinbella. Fast det går inte ens att jämföra, den här tjejen, Linda.. Hon är så fruktansvärt duktig att sminka sig själv och andra, dessutom är hon snygg och ger smarta tips som jag någon gång i framtiden skall anamma.

Ni finner henne på följande länk: http://micromiss.se/

Vidare så tipsar hon till exempel om att Makeup-store nu den 29 september har medlemskväll runt om i landet, det innebär 20% på hela sortimentet och annat skoj. För mig innebär det att jag inom kort måste åka till stan, fixa ett medlemskort och åka och storhandla. Det här måste jag införskaffa nu när jag lovat Jonny att jag skall försöka göra mig snygg för honom lite oftare: Concealer och Treatment mascara, som bland annat Linda tipsar om i sin blogg. Det har nämligen blivit så att jag gör mig snygg när jag skall åka ifrån honom, och det kan jag tänka mig inte sänder så trevliga signaler.

Ett snyggt yttre ger ett snyggare inre.


Carpe diem.

Fortsättning följer...





Kommentarer
Hanna

Uj har du fått sådan insikt ;)



Jag är fortfarande mjukisbrallan med ruffsigt hår här hemma =D Haha!

2009-09-26 @ 09:00:03
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0