Fan vad jag är bra!

Wow vad roligt! Idag hade vi lite gymnastikövningar med totalt fyra studs och en fem och en halvas oxer. Jag försökte verkligen tänka på att hålla om med benen och det kändes som att jag lyckades ganska bra. Fick mycket beröm idag av Elin och det kändes förstås extra roligt. Det började bra men blev sedan lite sämre, för att sedan bli bra igen. Elin har tjatat på att jag måste släppa fram Pojken lite mer så att han får möjlighet att se hindret och förbereda sig mer, att inte rida så mycket i form. 


                                               
                                               Källa:  http://hasthoppning.ifokus.se


Idag tror jag att det släppte rejält och jag gav verkligen honom utrymme att göra ett bra arbete. För min del så kändes det bara roligt att hoppa studs. Snacka om självförtroendehöjare dessutom! Jag höll om med benen, gav honom chansen att ta fina språng och jag bara flöt med och det med en BRA balans. Fasiken vad skoj när allting klaffar!

"BRA JOSEFINE! Precis så ska du rida på enstaka hinder också!"

Det är bara så roligt när arbetet lönar sig, känner verkligen att jag är på rätt spår. Det enda som jag hade behövt förbättra idag var konditionen. Jag och Jonny har bestämt oss för Hälsohuset och i dagarna ska vi göra slag i saken. Har en liten dagbok som jag ska försöka sätta upp mål i, förhoppningsvis kan man lägga upp en plan tillsammans med någon träningsguru så att jag har något att träna efter. Så det inte blir helt random liksom, vore ganska onödigt att inte gå in med en plan som jag gjort förut.

 



Kommentarer
Marielle

Jag är ibland och tränar på hälsohuset, jag tycker det är bra där! Tänkte också försöka att börja träna :) Har gått upp lite i vikt sen jul/nyår om man säger så.. Känns på kläderna! :)

2011-01-04 @ 15:43:52
URL: http://maariellee.blogg.se/
Anonym

Nej, du är kass som aldrig bloggar. BÄTTRING TACK!!!

2011-01-07 @ 22:21:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0