Bloggar jag läser; del ?

Det var ett tag sedan nu, men i och med min alldeles för slappa inställning till plugg denna vecka så hittade jag lite tid att skriva ikväll. Den här bloggen som jag kommer att berätta om är en blogg som jag helt enkelt halkat in på av ett bananskal. Överste Morr läser 1000 bloggar per dag och när hon varit här har hon lämnat lite spår efter sig utan att ha sopat igen dem. En blond kaxig bloggerska som inom kort lägger sig under knivarna i operationssalen för att förstora tuttarna. Enligt uppgifter ska det vara den allra största bloggerskan just nu, nämligen: Kissie

Jag vet egentligen inte vad jag tycker egentligen, det är ett tidsfördriv eftersom jag alltid sitter vid datorn och därför kan det vara roligt att läsa om andra ibland. Har sett henne på ett tv-program en gång och där verkade hon både smart och vettig, om än något blond vid vissa uttalanden men det hör väl hennes image till. Det hon däremot har är humor, ibland riktigt råelak och ibland riktigt rolig, som här till exempel då hon driver hejvilt med läsare som är helt emot hennes bröstoperation;



Är ändock kluven, vissa inlägg är riktigt mobbelaka och sådana människor står jag normalt inte ut med. Dock vill jag tro att det också är en image från hennes håll. Att hålla sig på förstaplatsen är förstås en hård uppgift som hon antagligen vill behålla.

Hur många Larssons? 3 av 5 möjliga!


Kommentarer
Morran

Har du sett Grey´s än eller? Och förresten tror jag fan du läser fler bloggar än mig. Mina 1000 bloggar blir bara lästa hemma hos dig, just för att det är det enda jag kan kolla på på din dator.



Hemma ser jag ju bara på porr och mor(r)bidigheter, inget jag vill skylta med hemma hos dig alltså. Fattar du väl!



Gillar för övrigt att kallas ÖVERSTE Morr! Det klär mig.



PS. Det blev inget bibblan för mig i dag. Skräll! DS.

2010-01-24 @ 00:48:19
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0