Highjumping

Idag hittade jag en liten genväg till bättre arbete tillsammans med Moro, och efter det gick han fram och var riktigt trevlig att arbeta med. Han har börjat säga ifrån lite nu när jag försöker lägga in ett litet annat arbete där han måste korta sig och då slänger han gärna med huvudet och skjuter ut bogen för att komma undan. Att jag sedan inte fixar att rida ihop honom är ju förstås också en nackdel, men vi måste kunna samarbete på ett gott sätt för att vi ska komma någonstans i utbildningen. Och det tror jag att vi gör, sakta men säkert!

I morgon är det vila för honom som gäller, själv ska jag besöka gymmet tillsammans med Sessan inkl. Storsessan. Har utsläpp och efter det åker jag till Hälsohuset för lite trim..

*~~*~~*~~*~~*


Ni hästmänniskor har säkert sett det här förut, men jag tycker det är ganska coolt!




Kommentarer
Hanna

What haha är det sista ett äkta hopp :-o

2010-01-13 @ 19:00:04
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0