Ridning torsdag

Igår var inte Sessan stolt över mig, åtminstone inte till en början.. Jag betedde mig som en riktig skitunge som inte kunde rida eller inse vidden över hur dum jag blir när jag kräver för mycket. Usch och fy på mig, men ibland blir man bara så frustrerad (även om det inte är en acceptabel bortförklaring). Satte av och bytte häst med Sessan, så jag red för första gången Lillian och det var en intressant ridtur. En ny häst är alltid svår att rida tycker jag så jag gjorde väl inga ansträgningar för att rida henne i närheten av någon form. Men jag red i alla gångarter och travade och galopperade över några bommar, vilket jag antagligen inte skulle ha gjort tidigare. 

På söndag är det dags för lite markarbete med bommar för Eva, det ska bli roligt! 


 


Kommentarer
Hanna

Förlåt får kritiken ;) Men händer det ingenting annat än ridning i ditt liv ;P

2010-01-22 @ 14:41:23
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0