Ångest de luxé? Nej, Arthur De Luxé!

Efter att ha suttit med småångest i drygt en timme tog jag beslutet om att nöja mig med G-uppgifterna på första religionsuppgiften. Det är väl egentligen inte mitt ämne riktigt, men att reflektera och anlaysera kan jag vanligtvis, men just nu känner jag att det inte finns ork att svar på de frågor som ingår i VG/MVG-uppgifterna och arbetet måste lämnas in. Får försöka rädda situationen med de andra uppgifterna så att jag åtminstone kan klara VG i slutbetyg.

Idag var vi in på Birsta en sväng och handlade, besökte bara ICA Maxi och före det max och åt lite hamburgare. Jag avstod coca colan och det är viktigast just nu. Skall åka till stallet inom en timme och mocka, alla hästar står redan inne och jag hoppas att monsterkylan snart är väck så att hästarna kan vara ute de timmar de ska. Vi vet ju alla vad jag har för åsikt i den frågan :) Nåväl, allting ordnar sig. När lugnet infinner sig ska jag se till att skriva en årsresumé, men just nu känner jag mig alldeles för "upptagen" för det.

Min beställda sadel har äntlingen kommit, hoppas den passar!

Adiós


Kommentarer
Marie

Fyndig rubrik! :) Jag blev svinsugen på Max/donken nu... Vi får ta en paus i LCHF:andet tycker jag och lyxa lite när jag kommer upp! Puss!

2010-01-07 @ 23:15:41
Josefine L

Mitt LCHF:ande fungerar inte riktigt som det ska.. haha

2010-01-08 @ 10:07:11
URL: http://strindlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0