Frukosttips:

Äter en gudomlig frukost för tillfället, mättande och utan socker:

Naturell yoghurt, en skivad banan och lite solroskärnor (naturella) strödda över. HUR gott som helst, och halvnyttigt skulle jag tro, beroende på ur vilket perspektiv man ser på det. Jag ser det som så att jag har hittat en bra frukost som jag står mig på och som jag dessutom tycker är god, det är viktigt. Jag kämpar fortfaramde på med mellanmålen, som jag måste hitta ett bra alternativ till. Tror att det är mycket viktigt med rutiner även i kosthållningen.

Tyvärr funkar varken äpple eller morot som mellanmål (vilket hade varit kanonbra) eftersom jag är allergisk.


Kommentarer
Hanna

Jag och barnen sitter också och äter naturell yoghurt 0,5% med skivad banan och klippt blodapelsin. Jätte gott!



Men ät en grov smörgås med skinka, ost och massa grönsaker på till mellanmål!

2010-01-30 @ 09:51:29
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
sessan

gillar du solros frön så lägg även till pumpa frön ! skitgott det med ,jag kör med blandning, många nyttigheter för just kvinnor i pumpa frön.

2010-01-30 @ 10:21:10
Myran

Du kan även ta den naturella yoghurten och mixa den med frysta blåbär, banan och apelsinjuice, så får du min favortitsmoothie...

2010-01-30 @ 13:42:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0