Mitt liv är hästar och ridning!

Och ikväll är det dags för hoppträning för Marianne Bäckström, med mig sittandes på läktarplats. Moro är mitt "barn" och jag har valt ridning och hästar i mitt liv, därför präglas också mina blogginlägg efter det livet. Ibland bloggar jag om mina känslor, om jag är ledsen eller glad men ofta är det också något som kommer igen i mitt hästliv. Och oftast, oavsett, så är mitt hästliv det mest intressanta jag kan blogga om, jag vill inte blogga om träning och viktnedgång hela tiden, jag vill inte lägga sådan jäkla stor fokus på det. Min och Jonnys tid är inte så intressant och vissa saker väljer jag bort att blogga om.

Så nej, det händer inte så mycket utöver mitt hästliv som jag känner att blogga om! :D


Kommentarer
Hanna

Du lät ju nästan upprörd där ett tag =P Jag tycker bara att det är lite tråkigt, vi ses typ ALDRIG, hörs tok sällan och allt jag får läsa om är hästen... =(

2010-01-22 @ 18:52:30
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0