Tillägg till inlägget om "Tillbaka till verkligheten"...

Insåg då jag läste det inlägget nu att det kunde uppfattas som om att jag betedde mig som ryttaren som provred Moro gjorde, "piskade honom gul och blå". Vill bara förtydliga att jag ALDRIG har använt mig av det beteendet, någonsin, men att jag däremot har använt pisken vid fel tillfälle någon gång då jag tappat humöret och inte tänkt klart. Jag har dock aldrig använt pisken som ett fysiskt tillhygge för att "spöa" upp Moro med kraft och våld, eller någon annan häst för den delen.   


Till Gabriella: Jag är dålig på att svara på kommentarer, men jag håller med dig, och jag märker att Moro verkligen behöver en lugn men riktigt bestämd hand. Upprepning, övertalning och ibland även en svag push på rumpan för att "våga" ta steget framåt. Förresten så såg jag att jag hade flaskan med "Muscle embrocation" hemma i badrummet, den flaskan som jag lånade av dig och SJÄLVKLART skall lämna tillbaka.

Så, nu har vi även vittnen till det! ;)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej.

Jag tror alla som känner dig förstår att du inte är dum med Moro :) Jag har länkat till din blogg på min sida, Och Ystras.



Kram Gabbi

2009-04-19 @ 09:08:59
URL: http://gabriellablom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0