Våren, kom igen!

Vilket tråkigt väder det har varit nu i några dagar, blir alldeles matt och omotiverad. Jag har inte ridit alls på tre dagar, Moro har fått gått och skruttat i hagen tillsammans med Fosse. Anneli mailade mig och frågade hur det gick med Moro, om han var återlämnad, såld eller om jag hade honom kvar. Tyckte det var roligt att hon hörde av sig, var tänkt att jag skulle få hennes hjälp där ett tag när det var aktuellt att Moro skulle säljas. Av någon anledning blev det aldrig något av det där då men det kanske blir framöver.

Jag vill försöka komma igång med träningen men känner inte direkt motivation för det.. Ingen seriös träning åtminstone. Tror därför att det skulle vara perfekt att rida i grupp på THF, men då är det också hoppning med på schemat och jag vet inte hur Moro är att hoppa. Tror förvisso att det skulle gå bra, bara han får vänja sig och det inte blir för högt och svårt. Det där går alltid att styra bort förstås, att jag då skulle rida en ridskolehäst eller något.

Nåja, nu måste jag bara ta mig förbi de här dagarna då det blir vila i flera dagar. Men som sagt, vädret gör mig riktigt matt så jag hoppas förstås att våren tar över på riktigt snart. Tror jag att vi alla skulle må mycket bättre av det!

Adiós


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej. Vad roligt att läsa om era framsteg. Jag hoppades på att ni skulle komma överens så att han skulle få stanna hos dig:)Jag tror det kommer att gå jättebra att hopp med Moro bara han får vänja sig.



Kram Gabbi

2009-04-06 @ 15:43:07
URL: http://gabriellablom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0