Säkerhetshake!

Jag måste köpa en säkerhetshake som jag kan ha till Moro när han sitter fast! Han har börjat att få panik ibland när han sitter på gången, förrut var han liksom nonchalant men idag när han bokstavligen högg mig i armen (förvisso i jackan) så stampade jag i golvet och sa med hög röst "NEJ!" och Moro for baklänges! Det tog stop förstås och då såg det ut som om han skulle bryta nacken på sig själv, men som tur är så gick plastkedjan sönder istället för Moro gjorde det.. USCH, gud vad läskigt det kändes! 

Kändes inte alls särskillt bra och när jag kom hem kom tårarna rinnandes och allt kändes bara allmänt skit.  

Nåväl.. Nya tag, jag skall åka in och få tag i säkerhetshakarna! Känns allra tryggast då..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan bit tillbaka! ;)

2009-02-19 @ 12:01:09
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0