Buspojke!

Sitter och väntar på att Myran skall ringa så att jag kan åka och hämta henne.

Tänkte jag skulle uppdatera lite gällande polacken och det som varit under veckorna. Förra helgen fick jag uppleva den allra busigaste och trevliga galopp någonsin. Ärligt talat så trodde jag inte den fanns där, men Moro känner verkligen aptit på livet nu. Jag har varit ute i skogen och busridit och uppmuntrat honom att tänka framåt hela tiden, men det är inte min förtjänst att han gör det numer. Det får jag tacka grannen för eftersom hon hjälpt mig väldigt mycket de senaste veckorna! Tack!

Det blir lite klumpigt av mig när jag i princip ger honom fria tyglar, han blir alldeles till sig och jag med min obefintliga balans kan då och då störa honom i munnen. Detta har det dock blivit en förbättring på så det känns bra! Red hela förra helgen, och avlastningen har verkligen kommit till pass när jag har arbetat under sommaren.

I morgon ska jag rida igen och på måndag bär det iväg till Näset igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du nu är jag less på att läsa hästblogg ;)



Skriv lite i den vanliga också!

2009-08-01 @ 18:53:09
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0