Årets sista heta sommarparty.

Nu samlar vi ihop oss och ordnar ett rykande hett party och lämnar sommaren bakom oss, även om vädret förhoppningsvis håller i sig fortsättningsvis också så är ändå hösten på väg in i våra hus. I samband med min flytt till Härnösand är detta ett ypperligt tillfälle att ta farväl av sommaren.

Datumet är spikat till Lördagen den 26/8, uppe i Härnöand hos mig. Vid fint väder grillar vi och börjar då runt 17:00 för den som är intressrad, mat, dryck och något att grilla maten på medtages själv.  Övrigt folk är välkommen att dyka upp ett par timmar senare.

Jag förväntar mig glada människor som skapar dett hejdundrande party, känner du att du vill komma, släng iväg ett mail till
[email protected] eftersom det inte är någon självklarthet att vem som helst kan dyka upp.

Missa inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback