Åhh, jag vill bara pussa på min polack!

Idag bytte vi destination Matfors och ställde in färdriktningen mot Sunnansjö, eller vi och vi, det var CR som fixade biffen i och med att jag var på jobbet. Har läst ganska mycket om hästar och kommunikation gångerna jag har haft lugnt, läst en hel del intressant som jag förhoppningsvis kan anamma på något sätt. I vilket fall som helst så tror jag att det kan vara bra för mig att vara ifrån ett tag och lämna över allt ansvar. I morgon ska jag dock efter jobbet åka upp och pussa på honom, hoppas att han inte har glömt bort mig under veckan bara!

Han verkar ha haft en väldigt intensiv och lärorik vecka på Näset, där han slagit alla med häpnad! Jag blir så glad inombords över framstegen han gör, det är bara att hoppas på att det fortsätter så här framöver också. Jag köpte mig allt en liten stjärna där i början av december ifjol! Hoppas jag kan ta mig förbi alla störningsmoment och att vi kan utgöra det team jag verkligen vill att vi ska bli. Eller så inser vi båda att vi har helt olika målbilder och då kan det vara bäst att sälja honom vidare till någon med andra ambitioner.

Men ett steg i taget nu!


Kommentarer
Postat av: carina

hello.. this is grannen som talar..den lilla bärplockaren är en trevlig liten kille... det ska ni veta! han jobbar o försöker hela tiden! känner kärlek till en positiv liten polack!!

2009-07-12 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0