Det händer inget nytt

Idag fick Moro vila på grund av att jag var trött. Rättvist.

Men Moro var lite trött han också, när jag gick på baksidan huset och matade kaninerna och gick tillbaka till stallet så hade han lagt sig ner i hagen. Han såg så mysig ut! Ville gå dit och fota honom, men jag ville inte störa honom så jag satte mig i bilen och for hem. Känns skönt att han slappnar av så pass att han kan lägga sig ned och vila när han känner för det. Vi höbollen låg Fosse och vilade i solen, det måste ha varit skönt för båda två. Alldeles innan hade de fått mat, så de såg så nöjda ut.

Jag skall som sagt försöka komma in till THF till veckan, vi får se hur det blir. Skulle helst ha någon att rida för, eller någon som red Moro. Jag tycker om att se någon som är bättre än mig rida honom, för då ser jag vilken vacker häst jag har köpt mig. Vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej Gumman.

Är jag frisk och ledig kan jag komma och hjälpa dig :) Det är bara att skicka ett sms.



Kram Gabbi

2009-04-28 @ 16:02:27
URL: http://gabriellablom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0