Ett stycke häst med överskottsenergi skall flyttas..

Gud, jag är så fruktansvärt nervös inför morgondagen.. Finns väl egentligen inget att vara nervös över, men jag hoppas att min odrägliga herre vill sköta sig så att vi åtminstone tar oss igenom dagen utan större bekymmer. Han är odrägligt pigg och full av energi, så just nu är det inte så trevligt att handskas med honom. Den stora killen i den stora kostymen verkar inte förstå att vi människor är små i jämförelse med honom och det är ett faktum som gör honom frustrerad när jag inte vill leka på hans eget vis. 

Det märks att han blir riktigt sur när han inte får som han vill och det märks ännu mer då han har stått i sin lilla hage i några dagar. Fy, men jag hoppas att miljlöombytet gör honom riktigt gott, annars vet jag inte riktigt vad jag skall ta mig till! 

Kommer förhoppningsvis bjuda på några bilder och eventuellt någon filmsekvens från då han släpps i sin nya hage! Fast antagligen kommer jag att vara så nervös att jag glömmer bort  att fota spektaklet.. Får nog se till att lämna över det ansvaret till min äldre syster istället!

*Nervös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0