Det är inte bara bärplockare som får stora skälvan över polacker..

Det blev ingen flytt i söndags, det var rena snökaoset i hela Timrå Kommun så när jag klev upp på morgonen insåg jag att det inte var någon idé att flytta Moro under de omständigheterna. Istället har vi skjutit upp flytten tills på torsdag då vi förhoppningsvis kan genomföra den. Jag längtar något så enormt då Moro har så mycket energi inne i sin kropp att han snart spricker! För honoms skull så tror jag att detta kommer att bli alldeles fantastiskt bra!

Idag var hovslagaren på besök och trots Moros otålighet så var han en av de trevligaste polacker hovslagaren hade träffat Han såg lite nervös ut när jag berättade att han kommer från Polen och att han varit i Sverige i mindre än ett år, efteråt fick jag förklaringen till att han blev lite svettig då jag sa det. Han menade på att de flesta olyckor som skett hos hovslagare han vet av så är det av knasiga polacker! Det värmde att Moro skötte sig så bra, med andra ord! Haha!

Ikväll släpper jag in odjuren, förhoppningsvis en Moro UTAN snöstyltor! Nu, plugga!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha den där rubriken kan ju nästan feltolkas haha!

2009-01-27 @ 16:24:23
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0