Välkommen till min nya blogg!

En blogg om mig och min polack Moro, 8 år gammal.

Undertexten till rubriken är inte så allvarlig som man kan tro, även om jag vill tro att det är Moro som är hjärndöd och inte jag som är okunnig när han sätter igång. Så ja, i vår blogg får han det öknamnet tills att han blommar ut till den vackra svan han egentligen är! Då kan jag ta mig en funderare på om jag skulle kunna tänka mig att ändra just det hjärndöda till något annat, men innan dess.. Nej.

Tänkte övergå till denna blogg då partybloggen är ett minne blott, i och med det faktum att jag i princip aldrig festar till mer än nödvändigt och aldrig får tillfälle att skriva i den. Samt att det var drygt två månader sedan jag sist skrev in min huvudblogg strindlund.blogg.se, då det dykt upp en häst i mitt liv och att jag spenderar resten med min sambo och trolovade. Mina förhoppningar är att jag i denna blogg kan hålla alla intresserade uppdaterade om vad som händer med mig och min hjärndöda herre. Jag måste börja på ruta ett, igen och inse att jag har att göra med en mycket intelligent (nu säger jag emot mig själv) häst som kräver väldigt mycket ledarskap för att respektera människan (mig).

Jag lovar att uppdatera minst en gång varannan dag, var på väg att skriva varje dag, men jag vet själv att det aldrig kommer att hända så jag får så lov att försöka att uppdatera för varje dag med text och bilder för att få er att förstå hur min vardag ser ut tillsammans med Moro..

På återseende

Josefine Strindlund, med braindead horse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0