Fossil fixar biffen.. Eller lammet!

Suck.

Jag har fått lite hjälp med min polack nu i ett par dagar! Otroligt roligt och spännande att se att han kan med tydliga och ärliga signaler, vilket jag inte har gett honom. Har fått lite att öva på, enkla övningar som måste återupprepas. Blir bara lite fundersam över hur det skall bli i sommar då vi skall låta hästarna gå på bete. Var meningen att jag skulle göra i ordning men det finns inte tid eller pengar till det. Jag får väl helt enkelt riva ut och fylla upp samt ordna några kedjor så att jag kan sätta fast honom. Att gå och lata sig i sommarvärmen är inget jag tänker tillåta!

Det ordnar sig nog.

Fossil på kollo, ja, han är tydligen inte så trevlig med hagkamraterna herr och fru bä med likasinnade. Får se hur det blir där, men tanken var att det skulle komma fler hingstar dit och det vore väl det bästa för att se om någon kan sätta honom på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0