Wild and crazy, liksom!

Jag hade tänkt att rida idag. Men... Eftersom jag inte red igår så kommer den obligatoriska dagen nummer två där jag alltid känner att "ähh, han klarar sig, jag orkar ändå inte!". Nej, nu orkar jag inte rida idag heller, igår var det dock regnet som satte stop. Jag orkar inte för att jag suttit och kört bil som en galning kors och tvärs genom Sundsvall idag. Först bilkö i 20 minuter, jag svängde av och for runt och det tog ytterligare 20 minuter. När jag var norr om Birsta pustade jag ut, men redan vid Timrå blev det kö igen, ytterligare 10 minuter i kö. Det hade hänt en olycka.

Något säger mig att jag skall hålla mig borta från ridningen idag. Och jag är dessutom trött och irriterad.


Jag har däremot fyndat på Hööks idag! Fanns så mkt som jag ville ha, men jag höll fingrarna i styr. Detta blev i alla fall mitt kap: 


En "swettis-jacka" , som det så fint heter..



En svart ridbyxa som var SÅ sköna att ha på sig, lite lägre midja på dem, så först blev det värsta "kameltån" (för er som inte är införstådda i vad detta betyder så tänk er en kameltå, precis mellan dina ben! Eller din tjejs ben..). Tänkte första inte köpa dem, men sen så tänkte jag "ähh, vad tusan, dyra ridbyxor till halva priset". Så jag köpte dem. Jonny vet fortfarande inget.. Det är nog bäst så!

Och sist men inte minst köpte jag ett snygg träns till Moro som jag tänkte att jag skulle matcha med drressyrsadeln om jag skall ut och träna bland folk så småning om. Det var väldigt snyggt i mitt tycke:




Värmland, jag känner redan söttman av din avundsjuka! Och det känns BRA! ;)

So long.

Kommentarer
Postat av: Morran

Avundsjukan går knappt att tygla. Dock känner jag INTE avundsjuka för din kameltå, hahahaha!



Jag har dödligt heta ben har jag insett. De blir snyggare för varje dag. Ganska trevligt! Men nu ska jag sova, adjöken!

2009-06-30 @ 04:15:31
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0