Dagens ridtur!

Moro var pigg och alert, riktigt trevlig var han då vi utforskade nya vägar ute i Skilsåker. Hittade världens finast väg ner mot havet, en gammal fin grus/gräsväg som antagligen ingen använt på ett bra tag. Den är perfekt att klättra i och Moro tyckte att det var väldigt roligt. Jag hann bara tänka ´galopp` så fattade han fin och framåt galopp uppför, vi tog det bara en gång men det var riktigt trevligt!

Jag har verkligen saknat en backe att klättra i och denna var helt exemplarisk! 

TOPPEN! 

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej.

Vad kul att Moro är positiv och glad :) Tur att han inte såg älgen.Har du honom hemma nu???

Kram Gabbi

2009-05-11 @ 18:07:38
URL: http://gabriellablom.bloggagratis.se
Postat av: Gabbi

Hej igen :)

Jag kommer inte ihåg hur länge jag gav fölmix. Provade lite andra muslifoder.Tyckte han gick bra när han fick lite mer energi.Fast då måste han ridas mycket också.

Kram kram

2009-05-12 @ 08:02:37
URL: http://gabriellablom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0