Latmansdagar!

Igår fick Moro vila, mest för att jag var så trött att jag inte orkade att rida och idag var det så himla blåsigt så det blev ca 30 minuters "jobb" hemma på den plogade lägdbiten. Det är så ojämt där så jag skrittade bara, och travade några få steg på grusvägen. På det ojämna underlagt blir Moro väldigt kort i steget och han tar inte ut det han skulle behöva. Men, jag får nog inte så allvarligt på det i och med att det är just ojämt underlag.

Bitvis tror jag att han går riktigt fint i skritten, men jag känner mig så hjälplös och ringrostig så jag vill liksom inte göra mer än vad jag själv vet att jag klarar av. Jag behöver hjälp från marken för att komma underfund med hur jag kan rida och vad jag kan begära.

Har börjat att blogga om viktresan på min vanliga blogg http://strindlund.blogg.se, titta gärna in på den ibland och följ den. Skall försöka att inte bara skriva om vad jag äter och vilka recept jag använder mig av. Men för tillfället blir det en hel del om just viktnedgången.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad var det för någon som provred?

2009-04-18 @ 07:59:10
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0