Ensam är s.... vag?

Suck. Hur är det möjligt att mitt knä gav upp dagen efter att jag betalat in avgiften till Näsets hoppkurs 8-10/8 för Maggan Bäckström? Jo, heter man Josefine Larsson, har otur, dåliga knän och är fet så är risken överhängande att det blir så. Nu ska jag inte vara neggo, mitt knä är något bättre efter att ha intensivbehandlats med diklofenak, paracetamol, värmande liniment och knästöd dygnet runt så har det sakta men säkert återhämtat sig. Det är inte helt bra, men det är inte för dåligt för att jag inte ska kunna vara med på kursen. Wiho!

Nu har dock nästa problem börjat infinna sig, nämligen det att jag som är fegast i stan och den mest osäkra människa som gått i ett par ridskor ska åka bort i tre hela dagar. Alldeles själv och försöka umgås med människor jag inte känner. Förvisso är det bra träning och jag hoppas att jag klarar av det utan större problem, men det känns oerhört läskigt. Huh. Ska dock ta med mig min dator och lite skoluppgifter som jag kan sysselsätta mig med när det blir för mycket.

Jag känner dock att Maggan är den positiva fläkt jag behöver. Kanske har jag en övertro på att hon ska kunna hjälpa mig till stordåd, men 5-6 pass på tre dagar kan vara precis det jag behöver för att tro på mig själv.

Håll tummarna på att mitt knä håller sig igenom alla tre dagar!


Kommentarer
Caroline

Hihi ja det var jag, med en kompis :D märkte dock inte av att någon kollade på mig. xD

2011-08-07 @ 16:30:36
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Å

Positiva Jossan de e du de..Klart de kommer gå galant ju å superhjälp får ni:: Vilka tider rider du.. Har möte på tis kl 10 kanske man ska åka upp sen..

2011-08-07 @ 20:43:46
Marie

Du är inte ensam. Du har ju Blomman. Ta det bara lugnt och njuuut av kursen! Lycka till! :)

2011-08-08 @ 00:20:18
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0