Plötsligt händer det!

Hej!
 

Efter drygt två års uppehåll, med enstaka inhopp, fick jag ett plötsligt sug att starta upp bloggen igen. Vid lunch i dag landade vi på Midlanda efter två härliga veckor i Turkiet. Lägger upp några favoritbilder en annan gång. Jag har lagat riktig svensk husmanskost och ätit leverstuvning med ris till middag, samt hunnit med att ta med mig min man och hans 16-åriga dotter till vallokalen för att delta i kyrkovalet 2013. Ni som känner mig sedan tidigare vet att jag bland annat står bakom kampen för allas lika värde, varför min röst också föll på Socialdemokraterna.
 
Jag hoppas att jag ska kunna marknadsföra mig själv på ett relativt bra sätt genom denna plats. Kommer därför då och då varva seriösa inlägg bland allt ordbajseri om mig själv. Hoppas givetvis att jag kommer att uppdatera bättre än min saknade vapendragare Överste Morr, som ständigt lovar men aldrig håller att hon ska uppdatera bättre. Hon satsar mer på kvalitet medan jag satsar på kvantitet. 
 
Och jo, jag ska försöka ändra min design på något vis. (Någon som vet varför det blir understruken text?)
 
Kärlek från Strindlund ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0