På G!

I morgon är det dags att shape'a upp och börja ta tag i måsten. Börjar med lite förberedande av bankärende eftersom jag måste åka in på mitt kontor för att ta reda på hur jag ska gå tillväga efter att jag blev skimmad i Turkiet. Jädrigt surt att ha förhandlat om ett pris på några produkter för att vid betalning överraskas om nekat köp! Blev av med vad jag trodde 3000 kr, men nu när jag har granskat kontor ytterligare så saknas det ytterligare 2000 kr. Extra surt för en som är arbetslös.

På tal om arbetslöshet så ska jag inom kort få komma på en arbetsintervju. Vart kan jag berätta senare, men kanske lyssnade min egna lilla Gud på mig och lät mig åtminstone få chansen. I så fall tror jag att en kortare praktik kommer att ske först, men det är egentligen bara bra så att jag får visa att jag inte är den som ligger på latsidan. Jag förtjänar ett jobb och så är det bara!

Nåväl, tillbaka till ämnet. Efter det fortsätter jag dagen med ett besök hos naprapaten, bävar lite inför det faktiskt. Är rädd att han kommer att bryta mig sönder och samman... Sedan blir det bank, Hälsohuset för uppsägning av kort (har insett att årskort inte fungerar för mig) och sedan hem och tvätta vinterkläder mm.

Güle güle

ps. Jag tittar åter igen på hästar, vill ha! ds.


Kommentarer
En flicka som är stark

Lycka till med intervjun :D

2013-09-25 @ 11:34:34
URL: http://enflickasomarstark.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0