Jobbar hårt och blöder rött.

Livet är en schlager, melodiös och känslosam..


Den första natten är avverkad och jag måste påstå att det gick över förväntningarna.. Jag gäspade inte en gång och jag var nästan för pigg när jag anlände hemma vid 07:30, jag slevade i mig en tallrik fil och hoppade sängen med hopp om att däcka direkt. Järnspikar, där gick jag på en nit. Det var bara att använda hörselpropparna, dra täcket över huvudet och radera tankarna som flög igenom min skalle. Tillslut lyckades det också ganska bra,



Uppvilad och med ett värkande huvud steg jag upp 16.10, jag sov visst relativt hårt men det var bara att hoppa in i duschen och knapra på ett par huvudvärkstabletter och, voilá, underverk har skett förr.


Det dröjer inte länge innan jag ska iväg på mitt nästa pass, 12 timmar är ganska drygt men även det går över förväntningarna. Det blir med all säkerhet värre då vi går in på ett skift med två dagar, respektive två nätter. Men det är något jag får ta hand om då, först ska jag vara ledig i fem dagar.

Mvh Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0