Vart hittar man en egen Danny?

Alltså, seriöst.. Förlåt för mina hormonstinta bloggar under de senaste dagarna. Men den här killens sång väcker känslor hos mig som jag den senaste tiden endast känt för "Gutsav". Hans röst påverkar mig så enormt mycket och jag blir fullkomligt mållös när jag ser och hör honom sjunga, ögonen glittrar och jag blir galet lycklig. Det är förvisso samma sak varje år, jag hittar någons röst och personlighet som jag faller för och springer runt på rosa moln. Men...

...Danny är verkligen i en klass för sig. De intryck man får av honom är första klassens svärmorsdröm och som dessutom kan sjunga gudomligt bra, han är ödmjuk och fager att titta på. Jag skulle kunna rabbla i evigheter, men känns onödigt. Tror både ni som läser mina bloggar och jag själv har förstått att jag förklarat min kärlek till karln klart och tydligt.


Men beakta; Endast förälskad i rösten, inget annat.  


Danny


Här sjunger Danny på engelska..   
..Och här sjunger han på svenska!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0