Jag försöker att hoppa högre.

Jag är relativt lugn, och den här kontakten är den bästa någonsin.. Jag har efter många om och men rent ut sagt blivit komenderad till att bli sjukskriven, och jag kunde inte annat än att säga okej i det läget. Nu gäller det bara att jag tar kontakt med min skiftledare och meddelar detta, vilket känns sisådär trevligt. Och när jag har gjort det, då kommer min oro att lägga sig ytterligare. Den hjälp som jag får är helt otrolig, det är inte bara samtalen, utan allt annat som sker. Snacka om att sätta sina patienter i första hand, det har jag aldrig sett och upplevt tidigare.

Hopp om livet.



Kommentarer
Morran

Du är värd den hjälpen! Det vet du. Puss.

2007-08-09 @ 21:34:44
URL: http://remrem.blogg.se/morran/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0