ODUGLIGA ODÅGA!

04.00, om cirkus tjugo minuter har jag diverse byten på en av mina maskiner. Tänkte dock skriva av mig lite först så här på morgonkvisten. Jag träffade fjolårets kärlek vid skiftbytet ikväll och jag kan helt ärligt säga att det inte existrerar någon kärlek längre. Kan bara fråga mig själv varför jag föll så hårt förra året och den enda förklaringen var väl att det var ett lätt byte, om han hade varit singel. Typ så.. Nåväl.

Nu vill jag bara åka hem och sova, första natten är alltid dryg. Har för övrigt börjat söka jobb på allvar from hösten, har inte riktigt bestämt mig för om jag ska plugga eller om det blir jobb. Beror väl på vad det dyker upp för något, hoppas på att höra mer från en tjänst som jag tror skulle passa mig ypperligt.

Jaha, det här tog fem minuter och klockan slog precis över till 04.05 så jag ska väl antagligen gå ner och ta itu med detta. "Bara" tre timmar kvar nu och vi har precis passerat den drygaste timmen på hela natten. Som sagt, det ska bli gott att komma hem och sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0