Ett försök till att inte deppa i onödan..

..Och det är relativt pinsamt, men det hjälper för stunden.

Jag är fortfarande överförtjust i Spice Girls.

Precis så, det är lika bra att utan tvekan säga sanningen när det faktiskt får mina bekymmer att lätta för stunden, då får jag helt enkelt bortse från pinsamheterna som det ställer till med. Ja, för min karl är inte så förtjust i det och Värmland viker sig dubbelt av skratt, men nu är han på jobbet och Morran i Värmland, så jag höjer volymen till max och sjunger med i höga och falska toner. Han skall ändå inte klaga, då jag fick tag i biljetter till ett känt brittiskt band nästa sommar under deras biljettsläpp i Sverige. Och gällande Morran, så får hon nöja sig med att se ett kort på biljetterna..

Och Herr L lär väl inte jubla över att deras "Greatest Hits" numer finns på hans disk, fast, vem bryr sig.

Leve livet, med preparat i kroppen och annan skit i knoppen.


Kommentarer
Morran

Fan, vad pinsam du är. :cool: Hahahaaha!

2007-11-20 @ 00:25:41
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Myran

Instämmer med föregående talare... :-)

2007-11-20 @ 17:06:50
Myran

Instämmer med föregående talare... :-)

2007-11-20 @ 17:07:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0