Tänk, om alla hade så vackert hår som mig..

...Då vore världen mycket fräschare. JAG är fräsch, och underbar.

Sitter hos J med Scrubs i bakgrunden, en serie som jag älskar men inte har sett mer än ett par avsnitt av sedan jag träffade redan nämnda. Fast jag är inte bitter, istället har jag hittar en karl med hjärtformad pung och som gör allt jag ber honom om. I det stora hela behandlas jag som den prinsessa jag är,och hör bara på det här: Om jag säger att mitt hår skulle behöva tvättas, men att jag inte orkar.. Så tar han tag i mig och lyfter mig till badkaret, där han helt sonika tar och tvättar mitt vackra blonda hår. Ett blont hår som förövrigt är ännu blondare och snyggare än förrut. Min frisörska förtjänar verkligen sin vecka i Tunisen.

Nåväl, det här att jag får mitt hår tvättat är inte alltid succé.. Suck, jag blir alldeles utmattad över hur det slutade första gången. Efter att ha tvättat mitt hår och han tar fram flaskan med conditioner tänker jag stilla i mitt huvud " Hoppas att han inte kletar in det i hårbottnen.." och två sekunder senare klatchar det till uppe på huvudet varpå jag med panik i rösten skriker "Neeeeeej!! Inte i hårbottnen din idiot." Och ja, jag kan väl säga så mycket som att jaq får vara glad över att han fortfarande tvättar mitt hår idag.

I vilket fall som helst så är jag ensam hos J nu, och jag håller på att försöka vifta bort tankarna om spöken och monster här. Alldeles nyligen hörde jag dock något som kunde liknas vid att någon går i trappen, men att höra Scrubs i bakgrunden gör att jag slappnar av lite. Dessutom har jag lilla Morran på andra sidan skärmen, som livar upp stämningen, det är inte så ofta hon gör det nu för tiden.. Har fått en känsla av att hon fortfarande är bitter sedan "vi" firade hennes födelsedag. Även om hon själv inte var så närvarande som man skulle vilja.

Har även spenderat lite tid tillsammans med min Myra tillsammans på filmstaden, där vi såg Stardust och blev inblandade i en smått lustig situation. Ja, vi skrattade åtminstone gott men på övriga håll var det mindra glada miner. Filmen förövrigt, gav oss mycket nöje och vi var väldigt nöjda när vi gick därifrån. Det var en lyckad kväll!



Trots allt som händer omkring mig nu så försöker jag hålla humöret uppe, men det känns inte så lätt alla gånger, och det som sker är inget jag kan påverka. Jag drömmer otroligt mycket negativt, och när jag vaknar om morgonen är jag inte utsövd, vilket resulterar i att jag sover i ett par timmar om eftermiddagen ibland, samt att jag är trött varenda vaken minut. Det känns, för att vara ärlig, lite sisådär.


Jag har lite problem med sura och griniga människor som inte kan bete sig.



Kommentarer
Morran

Som jag sa. Du är ju sjuk! :rofl:

2007-10-18 @ 23:47:13
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0