Sasasa, brabrabra, Timrå, Timrå, Timråååååå!

Sitter och väntar på att Myran, Städaren och min syster skall dyka upp utanför hos mig. Och Jonny. På tal om det, så är vi två och jag fortsätter att upprepa detta för alla, inklusive honom själv. Är man två går allting mycket enklare! I vilket fall som helst väntar jag mig att denna trio skall svänga förbi och hämta upp mig för att åka vidare till övik. Den senaste veckan får jag se som väldigt positiv, och ingen är gladare än mig när det går utför, eller uppför, eller hur man nu ser det.

Lyssnar på Amy Diamonds schlagerbidrag om och om igen. Det är väldigt mycket hårdrock över mig, eller inte.


KOM IGEN TIMRÅ IK!


Kommentarer
Morran

Det värsta är att du för tur med dig. Det tycker jag svider mest. I princip.

2008-03-18 @ 23:15:37
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0