Skolångest!

Jag pluggar vidare och det går bra!

Är inte riktigt van det här, men känner att det fungerar mycket bättre på distans och halvdistans än att behöva vara på plats på skolan. När jag var på besök på Komvux i Timrå för någon vecka sedan så kände jag obehaget sköljandes över mig redan när jag parkerade bilen alldeles utanför. Ren och skär ångest som höll på att ta övertaget över mig! Och ändå är det inte samma miljö som att gå på gymnasiet..

Som ung sjukskriven har jag haft enorm tur och fick påbörja en rehabilitering när jag kände mig redo, och hoppas på en rejäl satsning på alla oss som tyvärr hamnat i denna situation. 

Länge leve Sambandet! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0